2014년 6월 2일 월요일

The Archies Sugar Sugar 솜사탕과 슈가 슈가


솜사탕을 클릭하시면 슈가 슈가를 감상하실 수 있습니다
사진박은사람 몸저생사

The Archies Sugar Sugar
Sugar, ah, honey, honey
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인
And you got me wanting you
그리고 당신은 저를 사랑하게 만들죠.
Honey, ah, sugar, sugar
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인
And you got me wanting you
그리고 당신은 저를 사랑하게 만들죠.
I just can't believe the loveliness of loving you
나는 당신을 사랑하는 것의 사랑스러움을 믿을 수 없었죠
(I just can't believe it's true)
(그것이 진실이란 것도 믿을 수 없었죠)
I just can't believe the wonder of this feeling to
나는 그 느낌의 놀라움조차도 믿을수 없었죠.
(I just can't believe it's true)
(그것이 진실이란 것도 믿을 수 없었죠)
Sugar, ah, honey, honey
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인
And you got me wanting you
그리고 당신은 저를 사랑하게 만들죠.
Honey, ah, sugar, sugar
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인
And you got me wanting you
그리고 당신은 저를 사랑하게 만들죠.
When I kissed you girl I knew how sweet a kiss could be
제가 당신에게 키스했을 때, 사랑스런 이여. 저는 얼마나 달콤했는 지 알수 있었어요.
(I know how sweet a kiss can be)
저는 얼마나 달콤했는 지 알수 있었어요.
Like the summer sunshine pour you sweetness over me
마치 여름 햇볕처럼 당신의 달콤함을 저에게 막 들이붓네요
(Pour your sweetness over me)
당신의 달콤함을 저에게 막 들이붓네요
(Oh, sugar)
, 내 사랑.
Pour a little sugar on it, honey
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요
Pour a little sugar on it, baby
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요
I'm gonna make your life so sweet, yeah, yeah, yeah
나는 당신의 삶을 정말 달콤하게 만들어주고 싶어요.

Pour a little sugar on it, oh, yeah
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요
Pour a little sugar on it, honey
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요
Pour a little sugar on it, baby
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요
I'm gonna make your life so sweet, yeah, yeah, yeah
나는 당신의 삶을 정말 달콤하게 만들어주고 싶어요.
Pour a little sugar on it, honey
당신의 사랑을 저에게 쏟아 부어주세요

Ah sugar, ah, honey, honey
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인
And you got me wanting you
그리고 당신은 저를 사랑하게 만들죠.
Oh, honey, honey, sugar, sugar
, 내 사랑, 내 사랑.
Honey, honey, sugar, sugar
, 내 사랑, 내 사랑.
You are my candy girl
당신은 나의 달콤한 연인






댓글 없음:

댓글 쓰기